יום שלישי, 29 ביוני 2010

מוצרי טיפוח ורדים

ורד מתנה לאחרונה, רשתות שיווק שונות הוציאו ליינים של מוצרי טיפוח, בישום ופינוק הגוף בניחוחות ורדים ועיצוב ורדים.
קולקציית ורדים במוצרי טיפוח אינה דבר חדש, מאז ומעולם השתמשו בתמציות ריח ורדים או שמני ורדים לטיפוח, ומוצרי קוסמטיקה רבים מבוססים על ניחוחות ורדים ממקורות כאלה ואחרים. מוצרים רבים היו בעלי ריח חזק מאוד ומובחן.
בשנים האחרונות יצאו קולקציות רבות של מוצרי טיפוח בניחוח ורדים, הנושאות ריח מעודן, לעיתים בשילוב ניחוחות אחרים, כמו ריח וניל או הדרים.
הניחוח האביבי הזה נהדר לכל ימות השנה ונדמה שריח ורדים אפילו מתאים את עצמו לעונות השנה. בחורף, הגשם מוציא ניחוח אחר ורענן מהבישום, באביב התחושה היא פרחונית ושמחה, בקיץ משרה ריח הורדים תחושת קלילות.
מוצרי טיפוח רבים בקולקציית ורדים אינם כוללים תמציות ורדים כלל, לא שמן ורדים ולא מי ורדים. אך הם מתאפיינים בניחוח פרחים משגע וכמובן מעוצבים ומעוטרים בגווני הוורוד, אפרסק ורוד ובורדו ובציורי ורדים עדינים ששולחים אותנו בדמיון לגינת ורדים קסומה באנגליה, עם כוס תה כמובן.
בסדרת מוצרי טיפוח ורדים ניתן להשיג: מי ורדים לבישום, מי ריענון המכילים בושם אך אינם חזקים ומרוכזים כמו בושם, הם מרעננים ומשרים ניחוח של ורד רענן שטיפטף עליו הגשם...
קרם גוף ורדים, סבון נוזלי ורדים, סבון מוצר בריח ורדים מעולה שאי אפשר להישאר אדישים אליו ועוד.
הקולקציות הללו לא רק משובחות וריחניות, הן גם מאוד יפות ואלגנטיות. מקסים להניח פשוט כמה מוצרים כאלו בחדר האמבטיה או חדר השינה, לתלות שרשרת סבונים כזו או לקשט את שולחן האיפור או המראה עם סלסלת מוצרי טיפוח בעיצובי ורדים. ליופי, לנשמה, לריח. מוצרי ורדים מאוד נשיים שיפים גם בתור מתנה אישית לאישה, המעידים על מחשבה ואהבה.