יום חמישי, 24 ביוני 2010

עלי ורדים ועלים מיובשים

איפה אפשר להשיג עלי ורדים, לעיצוב, לקישוט או להכנת ריבות, מי ורדים ומוצרים שונים?
הידעתם שמעצבים גובים אלפי שקלים על עיצובים המשלבים עיטורים בעלי ורדים טריים, למשל מעצבי חופות וחתונות.
אם העיצוב שלכם כולל שביל עלי ורדים בדרך לחופה, תוכלו להוזיל את העלות באופן משמעותי אם תבקשו מאחד החברים הקרובים או האחים לקנות מראש עלי ורדים טריים בכמות גדולה ולפזר אותם בצורת שביל בדרך לחופה, למשל.
אלו עלי ורדים ניתן להשיג וכמה זה עולה?
כיום ניתן להשיג עלי ורדים במבחר צבעים: לבן, בורדו, אדום, ורוד, כתום ועוד, ניתן אפילו לקנות עלי ורדים מעורבבים בכמה צבעים, למתקשים להחליט...
חנויות פרחים ופרחים מיובשים, המתמחים גם בשזירת זרים, זרי כלה וסידורי פרחים יבשים, מציעים עלי ורדים מיובשים. היתרון של עלי ורדים מיובשים, הוא שהם נשמרים זמן רב יותר, כך שניתן אף לעשות בהם שימוש חוזר לאחר זמן מה.
בחנויות המתמחות, תוכלו להשיג עלי ורדים מיובשים יכולים שנראים ממש כמו ורדים טריים!
ניתן לקנות עלי ורדים מיובשים לפי משקל או כמות, המחירים סבירים, כ 20 שקלים לכמות של ליטר, תלוי היכן קונים כמובן.
מה אפשר לעשות עם עלי ורדים מיובשים? מכיוון שהעלים מיובשים, הם נשמרים היטב, וניתן לעשות בהם שימושים חוזרים. עלי ורדים משמים לקישוט שולחנות, לאירוח ותפאורה דרמטית ורומנטית, להצעת נישואין, יום נישואין, דייט רומנטי, חתונה, שביל חופה וזרי כלה. אפשר להניח עלי ורדים בכלי מים, לקשט את מרכז השולחן עם נרות צפים או בלי.
לאחר השימוש ניתן לאסוף את עלי הורדים המיובשים, לשמור אותם בכלי או קופסא ולעשות בהם שימוש חוזר לקישוט מרכז שולחן בארוחה חגיגית, לשמור למזכרת באלבום, לשזירת זרים ליד או זרי ורדים לראש ואפילו לקשט עמם ברכות, אלבומים, מעטפות.
עלי ורדים משמשים למגוון עבודות יצירה: הדבקות, קישוט תבניות מעץ, שזירה ועוד.