יום רביעי, 23 ביוני 2010

ציור ורדים

רוצים לצייר ורדים, ללמוד ציור ורדים או לפגוש אמנים שמציירים ורדים?
ציורי ורדים הם מקסימים ורומנטיים, מראם מרגיע ומשרה תחושת שמחה וצבעוניות מרגיעה.
כל זאת אנו מביאים עמנו אל מלאכת הציור. ציור ורדים מותנה, כמו כל ציור, בהרגשתך האישית ובפירוש שאנו נותנים לעבודתנו, לציור, להרגשה שלנו ולתחושות שאנו מנסים להעביר בציור.
ציור ורדים מקצועי ניתן ללמוד בקורס או סדנת ציור, וישנן אפילו סדנאות ספציפיות שמלמדות ציור ורדים.
ציור ורדים מקובל לא רק על קנבס, ובשנים האחרונות ציור ורדים פופולרי מאוד באמנות שימושית, יצירת מלאכות יד לחפצי אמנות וקישוט הבית, כלי בית ותכשיטים.
ציור ורדים יכול לשמש עיטור צלחות וכלים, יצירות עץ שונות, ספסלים, כסאות או רהיטים קטנים אחרים בבית, ציור ורדים על גבי טקסטיל, למשל יצירת מפיות אישיות מהממות.
ציור ורדים אפשר ללמוד בכמה סדנאות, גם סדנאות ציור וגם אמנות שימושית על כל גווניה.
ציורי ורדים אפשר לקנות באינטרנט או בגלריות, המגוון מאוד רחב. ציורי ורדים בסיסיים לתמונות לקישוט הבית, יכולים לעלות מ 100 שקלים ועד כמה מאות שקלים, תלוי בגודל ובציור.
מי שרוצה לקשט את הבית עם ציורי ורדים לא חייב ללכת על ציור של ורדים, אפשר להכניס הביתה את התחושה הנעימה הזו גם על ידי תמונות אחרות, הכוללות ציורי ורדים, למשל תמונות נוף, טבע, דומם, אנשים – המשלבות ציורי ורדים בעדינות בתוך הציור, מוסיפות לו צבע וחיים.
תוכלו לנסות לצייר ציור ורדים מקורי משלכם לפינה אהובה בבית, למשל לפינת ישיבה קטנה, למטבח או לחדר העבודה. תוכלו לצייר על גבי קנבס, או להיות מקוריים וליצור יצירה על תבנית עץ בצורה מעוגלת או אליפטית, למשל. בחרו ותכננו את הציור שלכם. תוכלו לצייר ורדים כחולים, זהובים או ורודים, לשלב כמה צבעים לפי רצונכם וליצור יצירה אישית, לשלב חרוזים או תחרה.
אם אתם רוצים נגיעה קטנה של ציור ורדים באיזשהי פינה, קנו תבנית עץ של מדף קטן, מגירות, מסגרת תמונה, חמסה וכדומה, ועצבו לכם יצירת ורדים משלכם, באמצעות ציור או הדבקה.
יצירות ורדים נראות מקסים בשילובים של תכלת-טורקיז, ורוד, ולבן, או: כחול, ורוד ונקודות לבנות. שלבו תחרה להוספת מראה לבן אם תרצו.