יום ראשון, 4 ביולי 2010

ורדים לבנים

ורדים לבנים

ורדים לבנים מסמלים טוהר, התחלה חדשה, לכן מתאימים במיוחד לחתונה ולאירועים מכובדים.
ורדים לבנים יכולים להיות רומנטיים, אך אהבה ותשוקה מסמלים ורדים בגוונים כהים, ואילו ורדים לבנים מסמלים עדינות, ניקיון ותחושה טהורה, מתאימים מאוד לזרי כלה, קישוט ועיצוב בחתונות, גני אירועים ובכל מקום שרוצים להשיג בו אווירה של שלווה והתחלה חדשה.
קיימים זנים רבים של ורדים לבנים, ביניהם גם הכלאות של זני ורדים. מראם החיוור והעדין יכול להיראות שונה מזן לזן, צורת הפרח, העלים וגודלם שונה זו מזו. כך שאפשר להרכיב זר ורדים לבנים בכל מיני סגנונות וצורות, ולהשיג ייחוד במראה הזר, על אף האחידות בצבע.
דרך אחרת לגוון או להשיג זר ורדים לבנים במראה ייחודי, הוא לשלב ורדים לבנים עם ורדים בצבעים אחרים. זר משולב כזה מעניק יופי וייחוד לזר, ושומר על מראה נקי ועדין, המושג באמצעות הורדים הלבנים.
כמה זני ורדים לבנים:
ורד ה white satin בצבע לבן בוהק בעל פריחה מלאה ויפה.
ורד פסקלי: צבע לבן קרם, ורד גבוה בעל פריחה מלאה מדהימה.
ורד ממורי: כלאי תה לבן במראה קלאסי.
ורד אייסבר: לבן ופורח רוב השנה.
סנו פרינסס: ורדים לבנים קטנים, מקסימים.
ורדים לבנים בעלי שוליים ורודים: מדם בושה, אתינה.
בסיפור עליסה בארץ הפלאות פוגשת עליסה קלפי משחק שממהרים לצבוע ורדים לבנים בצבע אדום, כדי להפכם לאדומים לפני בואה של המלכה, שרוצה רק ורדים אדומים. הקלפים שתלו בטעות ורדים לבנים במקום ורדים אדומים, כמו שהמלכה רצתה, ומתוך חשש כבד לראשם בחרו בפתרון מקורי. המשמעויות של סיפור זה יכולות להיות אינסופיות, כמו משמעותם של ורדים בצבעים שונים, על כך בפוסט הבא.

זר ורדים לבן ורוד
בנתיים, קבלו דוגמא של ורדים לבנים בשילוב זר תחרה עם ורדים ורודים בגוון בוהק. יחד משיגים מראה לבן וחגיגי עם צבעוניות משמחת.