יום שני, 26 ביולי 2010

זר ורדים לכלה

זר ורדים לכלה

זר ורדים לכלה הוא אחד הזרים המבוקשים ביותר לכלות. יחד עם סחלבים ושושן צחור הנדירים והאלגנטיים, הרי זר ורדים זה פשוט מתבקש.
בניגוד לפרחים אחרים שחלק ממקור יופיים הוא הגובה שלהם, הרי שזר ורדים אין בעיה לקצוץ לגובה הרצוי וליצור זרי כלה קטנים יחסית, או נמוכים, כך שהכלה תוכל לשאתם בקלות בידיה (הרועדות, בואו נודה).
זר כלה מורכב ורדים לבנים בהחלט יראה מהמם על כל כלה. זרי ורדים ורודים או לבנים בשילובי סגול / לילך / ורוד עם נגיעות בירוק יכול להוסיף קצת צבע ללבן. זרי כלה מקסימים מעוצבים בתוספת פנינים, מצע תחרה לקישוט ועוד אלמנטים שמוסיפים יופי וקל לשמרם למזכרת מיום החתונה המרגש.
זר ורדים לכלה נראה מקסים בעיצוב עגול קלאסי, אך גם סידורים מאורכים או גבוהים יותר יכולים להיראות מיוחדים ומרשימים.
בסופו של דבר, השאלה הגדולה מכולן היא כמובן: מי תתפוס את הזר, והשאלה הגדולה יותר: האם מי שתתפוס את זר הכלה באמת תתחתן ממש בקרוב?
בטקס זריקת זר כלה, הכלה אמורה לזרוק את הזר מעבר לכתף אחורנית, כשהיא אינה רואה למי היא זורקת את הזר. הכלה זורקת את הזר שלה לעבר קבוצת נשים רווקות, כאשר האמונה היא שמי שתתפוס את הזר היא הבאה בתור להתחתן.
המנהג הזה עבר כמה שינויים ועריכות עם הזמן, וכיום ישנן כלות שפשוט מעבירות לאחות או חברה טובה את זר הכלה מתוך כוונה טובה שתזכה במזל וזיווג.
זר כלה מורכב מורדים צריך להיות טרי ויפה, אך חשוב לשים לב גם לנוחות הנשיאה של הזר. אמנם הכלה זורקת את הזר מייד לאחר החופה, אבל היא מסתובבת איתו שעות בזמן הצילומים שלפני החתונה וקבלת הפנים. לכן כדאי שהזר לא יהיה כבד או מסורבל מדי.